وبمستری

آموزش 7 روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد

گاهی به دلایل مختلف، ممکن است ایرپاد یا کیس آن شارژ نشود. ? این مشکل را با استفاده از روش های مختلف می توانید برطرف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۷ روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد میپردازیم.

رفع مشکل و علت شارژ نشدن ایرپاد پرو و…

?How to Fix AirPods Charging Issues

ایرپادها به روش های مختلفی شارژ می شوند. گاهی ممکن است ایرپاد و کیس آن شارژ نشود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد. در این مطلب از انزل وب روش های حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد و کیس آن را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چرا چراغ ایرپاد روشن نمیشود؟

ممکن است علت مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد این باشد که گوشی‌ها را به خوبی در کیس قرار نداده‌اید. وقتی گوشی‌ها را در کیس قرار دهید، صدای آهنربایی را خواهید شنید که در واقع نشان دهنده قرارگیری صحیح گوشی‌ها در کیس است. همچنین باید درب کیس را به صورت کامل ببندید. اگر درب بسته نمی‌شود، گوشی‌ها را دربیاورید و دوباره سر جایش قرار دهید. داخل کیس را نگاه کنید. ممکن است چیزی درون آن باشد که موجب باز ماندن درب کیس شود.

رفع مشکل شارژ ایرپاد با چک کردن میزان شارژ ایرپاد و کیس

اگر با مشکل شارژ نشدن یکی از ایرپادها یا هر دوی آن‌ها مواجه شدید و مطمئن هستید که گوشی‌ها به درستی در کیس قرار می‌گیرند، بهتر است میزبان شارژ و باتری ایرپاد و کیس آن را چک کنید. هر دو گوشی را درون کیس قرار دهید و درب آن را ببندید. چند ثانیه صبر کنید. سپس درب آن را باز کنید و کیس را نزدیک گوشی خود نگه دارید.

شارژ نشدن ایرپاد

حال وضعیت شارژ را می‌توانید روی گوشی خود مشاهده کنید. کیس ایرپاد باید حداقل ده درصد شارژ داشته باشد. در غیر این صورت نمی تواند گوشی ها را شارژ کند.

شارژ نشدن ایرپاد

علاوه بر این، علامت زیر گوشی‌ها را هم چک کنید. اگر علامت شارژ شدن نمایان نمی‌شود، ایرپادها را از کیس خارج کنید. کیس را تمیز کنید و دوباره گوشی‌ها را در آن قرار دهید. سپس چک کنید که آیا علامت شارژ نمایان می‌شود یا نه.

شارژ نشدن ایرپاد

از بخش Today View آیفون هم می‌توانید شارژ آن‌ها را چک کنید. لاک اسکرین را به سمت راست بکشید تا به این بخش دسترسی پیدا کنید. اگر کیس شارژ نداشت، آن را شارژ کنید.

شارژ نشدن ایرپاد

حل مشکل شارژ نشدن کیس ایرپاد با تمیز کردن

ممکن است علت کامل شارژ نشدن ایرپاد این باشد که کیس یا ایرپاد کثیف شده است. برای تمیز کردن آن‌ها، ایرپاد را از کیس خارج کنید. با دستمال میکروفایبر و بدون پرز کیس و گوشی ها را تمیز کنید. می‌توانید از گوش پاک کن یا مسواکی نرم هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید مقداری الکل هفتاد درصد به گوش پاک کن یا دستمال بزنید و کیس و ایرپادها را با آن‌ها تمیز کنید.

مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد

الکل یا آب را مستقیما روی کیس یا ایرپاد اسپری نکنید زیرا دستگاه خراب می شود.

حل مشکل شارژ ایرپاد پرو و… با آپدیت کردن فریمور

اگر مدت زمان زیادی است که از ایرپاد خود استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم فریمور دستگاه را به روزرسانی کنید. برای این کار ایرپاد را درون کیس قرار دهید. سپس کیس را با کابل به منبع انرژی وصل کنید. حال آیفون یا آیپدی را که ایرپاد را با آن Pair کرده بودید، به کیس نزدیک کنید. آیفون یا آیپد باید به اینترنت وصل باشد.

حدود یک ربع صبر کنید تا نرم افزار به صورت خودکار آپدیت شود. پس از آن ببینید ایرپاد شارژ می شود یا خیر. اگر نشد، باید ایرپاد را ریست کنید.

اگر ایرپاد شما به گوشی یا کامپیوتر وصل نمی شود، مطلب رفع مشکل وصل نشدن AirPods اپل به آیفون، اندروید و… را مطالعه کنید.

حل مشکل شارژ نشدن یک گوش ایرپاد با ریست کردن آن

اگر مشکل شارژ نشدن ایرپاد با روش های گفته شده حل نشد، باید آن را ریست کنید. ایرپاد را درون کیس قرار دهید و درب آن را ببندید. سی ثانیه صبر کنید. سپس درب را باز کنید. در دستگاه iOS خود به Settings -> Bluetooth بروید. روی i جلوی گزینه AirPods بزنید.

مشکل شارژ نشدن گوشی های ایرپاد

حال روی Forget This Device بزنید. سپس دوباره روی Forget This Device بزنید تا ریست شدن انجام شود.

درب کیس همچنان باز باشد. سپس روی دکمه‌ای که روی کیس قرار دارد و بزنید و آن را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید. چراغ آن شروع به چشمک زدن خواهد کرد. در برخی از ایرپادها این چراغ درون کیس و در بخش میانی دو ایرپاد قرار دارد. در برخی دیگر که به صورت وایرلس شارژ می‌شوند، چراغ روی کیس قرار دارد.

رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد

حال ایرپادها را درون کیس قرار دهید. آن را نزدیک گوشی یا آیپد خود نگه دارید و مراحل نمایان شده روی آن را اجرا کنید تا ایرپاد دوباره به گوشی وصل شود.

شارژ نشدن کیس ایرپاد به دلیل خراب بودن کابل شارژ یا پریز

ممکن است علت شارژ نشدن کیس ایرپاد کابل شارژر باشد. کابل شارژر را روی دستگاه دیگری هم چک کنید و ببینید می تواند آن آیفون یا آیپد را شارژ کند یا خیر. کابل نباید زدگی یا پارگی داشته باشد.

همچنین ممکن است پریزی که کابل شارژر را به آن وصل می‌کنید، خراب شده باشد یا اتصالی کرده باشد. در این صورت، باید کابل را به پریزی دیگر وصل کنید.

دلیل شارژ نشدن کیس ایرپاد چیست؟ مشکل کیس وایرلس

ایرپاد پرو و ایرپاد ۲nd Generation تنها مدل‌هایی هستند که به صورت وایرلس شارژ می شوند. ایرپاد خود را درون کیس قرار دهید. سپس کیس را روی پد شارژ قرار دهید. چراغ وضعیت شارژ باید به سمت بالا باشد. چراغ باید چشمک بزند. اگر شارژ نمی‌شود، کیس را کمی جا به جا کنید و دوباره امتحان کنید. اگر همچنان شارژ نمی‌شود، از کابل شارژر استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب علت شارژ نشدن کیس ایرپاد پرو و ایرپاد ساده را بررسی کردیم و راهکارهای رفع مشکل شارژ نشدن ایرپاد را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع

مازیار احمدی

مازیارم. مازیار یه وبمستر هست که جوانیشو تو اینترنت گذاشته. عاشق وردپرسه و یه استارتاپ داره که مثل بچش دوسش داره و دوستدار محتوا هست. مازیار موقع کار خیلی جدیه ولی آدم خوش قلبیه و از ته دل میخنده. مازیار عاشق یاد دادن و اشتراک گذاری تجربیاتش هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن